Friday, October 06, 2006

Waiting

10 Comments:

Blogger goldo said...

Hello Jens, take the Kick scooter and come with us ... :o) ... welcome :o)

2:25 AM  
Blogger Mingo said...

Muy buenas estas ultimas imagenes que has subido, me encantan todas pero la de "je t'aime moi non plus", es bellisima. Saludos cordiales.

2:50 AM  
Anonymous Anonymous said...

Welcome Jens ! ;)))

4:15 AM  
Anonymous Anonymous said...

Thanks for your nice welcome and for inviting me. I am glad to be a part of this site....:))

5:22 AM  
Blogger Sidney said...

Welcome, Jens!

5:45 AM  
Blogger Kimberley said...

Great shot! Im glad to see new talent here. Great site just getting better!

5:47 AM  
Blogger Aleksander said...

Welcome, Jens!

6:38 AM  
Blogger silvia said...

Belle trotinette:-)

1:32 PM  
Blogger Cergie said...

N'avais je pas vu ici une si belle photo de personne aux cheveux blancs dans un corridor ?

Oooh ! Je me trompe peut être, mais je ne pense pas pourtant, c'est bien ce vélo dans un corridor, je le reconnais.

Je vois qu'il y a des titres en français, et la belgique est limitrophe, n'est ce pas ?
Je me demande si je ne peux pas parler en français.

3:59 AM  
Anonymous Anonymous said...

If you want me to completely understand what you wrote it would be helpful for me to get an translation....my french is horrible....;)

7:06 AM  

Post a Comment

<< Home